It is currently Sun Dec 04, 2016 7:16 pm

Free Newsletter

Hi All, I'm Zojo...

Introduce yourself to our weight loss community.

Moderator: Moderators

Hi All, I'm Zojo...

Postby zojo » Sun Jun 03, 2007 10:19 am

and I'm currently doing the X-plan :D I am now on Day 7 and things are going great.

I am actually enjoying all the healthy eating and also the exercise.

A week ago I weighed in at 86 kgs and my next weigh in will be first thing tomorrow morning...I hope to see a little improvement but if not..oh well..I'll just keep trying :wink:

I am a working Mum of 2 beautiful Kidlet's, my 3 y.o. DD Zoe + my 21 m.o. DS Jordy.

I hope to get to know so many of you and make life long weight-loss buddies.

zojo.
xx
zojo
 
Posts: 179
Joined: Sun Jun 03, 2007 10:09 am
Location: Right Behind You :-0

Postby kate_turner2000 » Sun Jun 03, 2007 10:25 am

Image


welcome zojo :)

nice to have another mummy on board :) sing out if you need anything we are all a friendly bunch here :) best wishes for your weightloss journey im sure you will achieve great things

Image
User avatar
kate_turner2000
 
Posts: 13910
Joined: Wed Aug 16, 2006 11:59 am
Location: Central Coast NSW

Postby Maraver » Sun Jun 03, 2007 10:36 am

Welcome and enjoy
Good luck in your journey
Pam
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wcPPfC1/]
Image
[/url]
Maraver
 
Posts: 957
Joined: Mon May 02, 2005 5:56 pm
Location: Adelaide

Postby zojo » Sun Jun 03, 2007 12:03 pm

awwwww mmwaaahhhhhh to you both and thank you soooo much for welcoming here :D

Looking forward to talking to you both real soon :wink:
zojo
 
Posts: 179
Joined: Sun Jun 03, 2007 10:09 am
Location: Right Behind You :-0

Postby milkyway » Sun Jun 03, 2007 12:06 pm

Hi Zojo and welcome aboard. You'll find plenty of advice, support and encouragement here. I look forward to finding out more about you, and reading about your progress. All the best!
Just keep moving! And don't be lazy...
------------------------
SW: 74.3kg - 1/1/09
CW: 71.1kg - 3/5/09
GW 62kg
User avatar
milkyway
 
Posts: 4236
Joined: Wed Feb 07, 2007 3:11 pm
Location: Melbourne

Postby Playboy_bunny » Sun Jun 03, 2007 4:08 pm

Hi! Im new too! :) cant wait to get to know everyone...btw, zojo, zoe and jordy...what beautiful names you all have! :D
Image
Image•·.·´¯`·.·•Gracie•·.·´¯`·.·•
User avatar
Playboy_bunny
 
Posts: 2145
Joined: Sat Jun 02, 2007 10:34 pm

Postby zojo » Sun Jun 03, 2007 5:12 pm

Playboy_bunny wrote:Hi! Im new too! :) cant wait to get to know everyone...btw, zojo, zoe and jordy...what beautiful names you all have! :D


Thanx Hun...as you can see, zojo is obviously the first 2 letters of my Baby's names put together :D but yes, I do agree that their names are beautiful..but then I would say that LMAO... :lol:

I've been thinking about having Zojo tattooed on my lower back once I lose some weight..I don't know tho...I'm scared of pain LOL.

Well, I hope to join you and many other's on our journey to a better well being.

xx
Image
START WEIGHT:80kgs
CURRENT WEIGHT:76kgs
6 WK CHALLENGE:76kgs
12 WK CHALLENGE:70kgs
ULTIMATE GOAL:60kgs
zojo
 
Posts: 179
Joined: Sun Jun 03, 2007 10:09 am
Location: Right Behind You :-0

Postby Butterfly_Dawn » Sun Jun 03, 2007 5:27 pm

Hi zojo and welcome to the forum!
35kg lost. (November 2005 - October 2006)
15kg gained again (as at October 2010).
Back to the drawing board - Let's do this thing!

"You can't change the winds, but you can change the sails"

"Reach out and take control of what lands in your lap"

User avatar
Butterfly_Dawn
 
Posts: 4151
Joined: Thu Nov 03, 2005 10:28 pm
Location: Hobart, Tas

Postby KimE » Sun Jun 03, 2007 7:23 pm

Hello Zojo and welcome to the forum. :D
Kim - To thine own self be true
Image
Maintainence since 04/11/06
Preferred Weight - Under 60 kgs
Current Weight - 64.8 kgs
Start Weight - 85 kgs
User avatar
KimE
 
Posts: 4825
Joined: Wed Apr 19, 2006 7:42 pm
Location: Melbourne

Postby kate_turner2000 » Sun Jun 03, 2007 7:41 pm

zojo wrote:
Playboy_bunny wrote:Hi! Im new too! :) cant wait to get to know everyone...btw, zojo, zoe and jordy...what beautiful names you all have! :D




I've been thinking about having Zojo tattooed on my lower back once I lose some weight..I don't know tho...I'm scared of pain LOL.



xx


lol you have had two kids and youre scared of pain?!!! im still getting over my labour 18 months later!
User avatar
kate_turner2000
 
Posts: 13910
Joined: Wed Aug 16, 2006 11:59 am
Location: Central Coast NSW

Postby zojo » Sun Jun 03, 2007 7:51 pm

kate_turner2000 wrote:
zojo wrote:
Playboy_bunny wrote:Hi! Im new too! :) cant wait to get to know everyone...btw, zojo, zoe and jordy...what beautiful names you all have! :D


I've been thinking about having Zojo tattooed on my lower back once I lose some weight..I don't know tho...I'm scared of pain LOL.
xx


lol you have had two kids and youre scared of pain?!!! im still getting over my labour 18 months later!


Ummmm yep LOL..both were drug free labours too ROFL..I hate needles hence the drug free part :oops:
Image
START WEIGHT:80kgs
CURRENT WEIGHT:76kgs
6 WK CHALLENGE:76kgs
12 WK CHALLENGE:70kgs
ULTIMATE GOAL:60kgs
zojo
 
Posts: 179
Joined: Sun Jun 03, 2007 10:09 am
Location: Right Behind You :-0

Postby Fairie » Mon Jun 04, 2007 10:38 am

Welcome Zojo.
-Fay-

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wSDGUdx/]
Image
[/url]
User avatar
Fairie
 
Posts: 1503
Joined: Thu Jul 21, 2005 10:01 pm
Location: Adelaide SA

Postby Ally » Mon Jun 04, 2007 12:06 pm

Welcome aboard zojo!
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wGLHYSm/]
Image
[/url]
Ally
 
Posts: 4799
Joined: Tue Aug 15, 2006 11:23 am
Location: Rockhamtpon, Central Queensland!

Postby Dolly » Tue Jun 05, 2007 10:33 am

Image

Hi zojo, welcome to the forum.
User avatar
Dolly
 
Posts: 3335
Joined: Wed Jul 13, 2005 10:49 pm
Location: Perth, WA

Postby Chelle » Tue Jun 05, 2007 12:09 pm

Welcome ZOJO to the forum
Image
User avatar
Chelle
 
Posts: 3334
Joined: Fri Feb 09, 2007 7:31 pm
Location: Raymond Terrace - Newcastle


Return to Introductions

Who is online

Users browsing this forum: Yahoo [Bot] and 2 guests