It is currently Thu Dec 08, 2016 10:58 pm

Free Newsletter

Woohoo I've got broadband!!!

Anything and everything concerning weight loss.

Moderator: Moderators

Woohoo I've got broadband!!!

Postby Groovychic » Wed Apr 26, 2006 8:16 pm

Ok I know it has nothing to do with weight loss but hey I am soooooooo excited about getting broadband that I just had to let everyone know!!! I just connected up the modem and bugger me it's working!!!! And it is way fast. I just listened to the phone, not talking to anyone and it sounds a little scratchy but thats ok. I won't be leaving it on when no one is on the pc anyway. Right gotta go feed the hungry hoards. Got my sisters kids for a few days.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wSt8KHJ/]
Image
[/url]


Keep Smiling!!!
User avatar
Groovychic
 
Posts: 1105
Joined: Mon Jan 02, 2006 6:27 pm
Location: South West WA

Postby Dolly » Wed Apr 26, 2006 8:52 pm

Broadband's great isn't it. :D
Image
User avatar
Dolly
 
Posts: 3335
Joined: Wed Jul 13, 2005 10:49 pm
Location: Perth, WA

Postby KimE » Wed Apr 26, 2006 9:56 pm

Yep, broadband is fantastic!! I only got onto it about a month ago and I love it. Speedy.
Kim - To thine own self be true
Image
Maintainence since 04/11/06
Preferred Weight - Under 60 kgs
Current Weight - 64.8 kgs
Start Weight - 85 kgs
User avatar
KimE
 
Posts: 4825
Joined: Wed Apr 19, 2006 7:42 pm
Location: Melbourne

Postby Groovychic » Thu Apr 27, 2006 12:07 pm

Well I was running at about 30 - 32 kbs when I was on dial up. So this is fantastic. Now everything loads up straight away. Tho who knows what the old boy will start looking at :shock: . Now that the download speed is sooooo much faster! Definitely going to have to lose the weight in that case to keep him from spending ages on here!!! :lol: Actually he isn't like that, so I just have to keep him that way!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wSt8KHJ/]
Image
[/url]


Keep Smiling!!!
User avatar
Groovychic
 
Posts: 1105
Joined: Mon Jan 02, 2006 6:27 pm
Location: South West WA


Return to Weight loss Talk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests